dinsdag 26 november 2013

Winter

Hallo allemaal!
Vandaag even een random post over iets waar we op dit moment allemaal mee opgescheept zitten: de kou. De winter komt er weer aan en hoe hard we ook terugwillen naar de zomer, we zullen ermee moeten leven.

Ik ben van mezelf nogal een seizoengevoelig persoon. Ik denk dat eigenlijk iedereen het wel een beetje heeft, maar ik kan me ook echt snel verdrietiger voelen als het bijvoorbeeld regent. Maar ik verheug me eigenlijk altijd op de winter of op de zomer.



De winter mag dan wel koud zijn, het heeft wel iets. Het beeld wat ik schets in mijn hoofd, is dat ik voor het raam een kop warme chocolademelk drink, en buiten sneeuwt het. Ik vind het heerlijk. Zoals jullie misschien ook wel doorhadden, ben ik ook weg van de feestperiode in december. Sinterklaas, Kerst, Oud&Nieuw en natuurlijk mijn eigen verjaardag. Ik kijk er nu alweer naar uit!

Daarnaast heb je ook nog wintersport, wat ik ook fantastisch vind. Lekker skiƫn en heeeel veeeel ongezond eten. Mijn perfecte vakantie :)

Anyway, beetje een random stuk (alweer). 

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten