zondag 17 november 2013

The style of: Lily Collins

Hallo allemaal!
Ik heb weer een nieuwe The Style Of voor jullie en dit keer over Lily Collins. 


Lily Collins is de dochter van de bekende zanger Phil Collins van Genesis (en als jij hem niet kent, kennen je ouders hem vast wel). Ze staat inmiddels bekend om haar rol in de Mortal Instruments: City of Bones, en misschien ook wel om haar dikke (natuurlijke) wenkbrauwen. Ik vind haar in ieder geval een superleuk meisje en waar ik ook absoluut van houd, is dat ze wel een beetje een 'timeless' uiterlijk heeft.


Om te beginnen deze leuke casual maar edgy look. Het was de eerste outfit die ik vond, maar ook eigenlijk wel de leukste. Die hakken! Dat vestje!


Nog een every-day look, met simpele ballerina's en een grote beige tas. Ook superleuk hoe ze dat combineert met een baggy jasje.




Dit is echt een prachtige prinsessenjurk. Wauw. Je ziet het helaas niet supergoed op de foto, maar haar haar zat hier ook nog eens hartstikke mooi.


Een echte herfstjurk, zo zou je hem kunnen benoemen. De (gouden!) bladeren aan de bovenkant zijn een leuk detail. Hoewel ik denk dat ik zelf saai zou worden in zo'n mosgroene kleur, staat het haar prachtig.


En als laatste: (ik weet het, niet helemaal eerlijk, deze komt uit een photoshoot) deze outfit. Ik werd verliefd op hoe deze outfit in eerste instantie heel raar bij elkaar lijkt, zo'n wijde trui en een rokje eronder. Maar het staat haar geweldig!

Overall, vind ik haar stijl superleuk en hoewel het vaak iets te edgy is voor mijn eigen doen, kan zij het makkelijk hebben.

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten