zaterdag 2 november 2013

The style of: Lauren Conrad

Celebrities hebben vaak een hele mooie, perfect uitgebalanseerde stijl. Zowel qua kleding als qua make-up. Tegelijkertijd hebben zij ook stylists (voor make-up, haar en kleding) die alles voor hun regelen en ook niet een limiet op hun credit card. Inspiratie opdoen als het gaat om hun stijl, is dus soms wel lastig.

Maar ik vind het hartstikke leuk om naar iemands persoonlijke stijl te kijken en daar iets van mee te nemen in mijn eigen stijl. De eerste aan wie ik denk is Lauren Conrad's casual-chique stijl. Ik vind het prachtig.


Een klassiek voorbeeld van haar stijl: ballerina's, skinny jeans, oversized trui en oversized tas. Toch staat het allemaal heel leuk!


Een wat nonchalantere versie door de lichte spijkerbroek. Ook de sjaal en de slippers maken het toch nét weer iets anders!


Een superschattig zomers jurkje met wat edgier gladiatorhakken eronder. Alweer een superleuk ensemble!



Als laatste nog een simpel voorbeeld, met de beigige laarsjes eronder.

Dan haar rode loperstijl. Even elegant als altijd, alleen nu is het nonchalantere er toch wel af.


Een mooi zwart-witte maxi-jurk. Haar haar en lippen - need I say more?!


En de allerlaatste een wat opvallendere verschijning: een broek op de rode loper. Deze kleur groen staat haar prachtig en komt op deze manier hartstikker effortless over. 

Dat was 'm weer! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.. en eigenlijk meer plaatjes te kijken waarschijnlijk.

Liefs,
shar x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten