donderdag 5 december 2013

Music of the moment


Ik zit nu middenin een best wel stressvolle periode voor school, net voor de kerstvakantie nog even (en na de kerst toetsweek) en af en toe heb ik dan absoluut even ontspanning nodig. Nou kijk ik vaak tv-series (en ik volg ook heel veel), maar ik wil dan ook wel gewoon goed de tijd ervoor nemen. Ik kan niet alles half-half doen. Dan heb ik nog het gevoel dat ik niets doe.
Een snellere manier om dan even te ontspannen, is muziek. Muziek, muziek, muziek. Hieronder heb ik mijn actuele top 5 liedjes gemaakt. 


5. Atlas - Coldplay
De single van The Hunger Games: Catching Fire (waar ik binnenkort sowieso nog iets over ga schrijven), ik vind hem fantastisch. Sluit prachtig aan bij de film. Ik kan overigens ook niet beginnen met vertellen over hoe super de film was, maar dat is een ander verhaal.

4. Royals - Lorde
De melodie van dit liedje. Wauw. Het is zo'n deuntje dat je de rest van de dag in je hoofd hebt zitten. Ook een leuk feitje: Lorde is zelf nog maar 17 (en daarmee bijna een jaar jonger dan ikzelf).

3. Uptown Girl - Billy Joel
Een oudje, maar ook een heel herkenbaar, stuck-in-your-head melodie.

2. Who You Love - John Mayer ft. Katy Perry
Ik stuitte gisteren op dit liedje en ik was meteen weg. Sowieso kan ik uren naar John Mayer stem luisteren, maar dit duet met Katy vind ik ook nog eens heel lief. Sindsdien heb ik hem non-stop in mijn hoofd.

1. Happy - Pharrell Williams
Ehm.. Ja, dit liedje ís gewoon supervrolijk! Je wordt er werkelijk blij van. Dus vandaar de nummer 1 :)

Dit was mijn lijstje voor vandaag. De volgende keer weer een wat uitgebreidere post, maar dit was nu even heel snel en in weinig tijd.

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten