zondag 29 december 2013

2013 in quotes

En we zijn alweer aanbeland bij het einde van het jaar (of bijna). Ik weet hoe cliché het klinkt, maar toch vind ik dat dit jaar zo ontzettend snel is gegaan. Het lijkt echt bizar dat we weer bij januari moeten beginnen zo.
Elke blogger die je op het internet vind, heeft zo ongeveer wel een artikel geschreven over zijn favorieten van het jaar, of iets Oudjaars gerelateerd in ieder geval. Ik wilde iets origineels bedenken en heb hetvolgende bedacht: ik heb een aantal quotes geselecteerd die ik zelf heel mooi of inspirerend. Hiermee vertel ik in een notendop mijn 2013.

Alvast veel leesplezier!



'I don't want this moment to ever end' ~ Sum 41, With Me
Ik ben inmiddels aanbeland bij het einde van mijn middelbare school. Hoe graag ik er een paar jaar geleden ook klaar mee wilde zijn, nu het er bijna is en ik nog geen idee heb wat ik wil, vind ik het steeds enger worden.

'These will all be stories someday' ~ The Perks Of Being A Wallflower
Deze uitspraak sluit mooi bij mijn bovenstaande aan. Over tien, twintig jaar zijn al mijn ervaringen enkel verhalen die ik vertel op een reünie, een familiediner of bij de Kerstboom. Raar idee dat ik daar nu nog middenin zit.


'You can't stop a story being told' ~ Lost
Als ik één droombaan zou willen hebben, is het wel romanschrijfster. Dit heb ik ook gewild sinds ik een klein kind was en dat is verhalen schrijven. Mijn hoofd zit er vol mee en vandaar deze quote. Want als ik alles in mijn hoofd zou houden, zou ik compleet doordraaien.

'Why do we wait to live, til we begin to die' ~ Andrew Belle, Sky Is Still Blue
Dit is een wake-up call voor ieder die zichzelf teveel belemmert - waaronder ikzelf. Leef, nu je kan. 

'You've got a face for a smile, y'know' ~ Demi Lovato, World of Chances
Als ik verdrietig was of me gewoonweg rot voelde, maakte deze quote me eigenlijk alleen nog verdrietiger en tegelijkertijd ook toverde hij een glimlach op mijn gezicht. Want ik hoor niet verdrietig te zijn, ik hoor gewoon te glimlachen.

'I'd rather live a great life and cry a lot because I failed when taking risks, than not live at all' ~ Onbekend
Ik heb zelf nogal eens last van faalangst en kruip in sommige situaties liever weg in een hoekje, maar eigenlijk is dat zonde. Het is absoluut niet nodig en maakt mijn leven ook niet veel interessanter. 


Dit waren mijn quotes! Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Liefs, 
x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten