donderdag 5 december 2013

Happy - Pharrell Williams

Ik stuitte vandaag bij toeval op dit liedje op YouTube. Omdat er achter de titel een tijd stond en de videoclip maar liefst een uur duurde, werd ik nieuwsgierig.
Zo kwam ik erachter dat ik 's werelds eerste 24-uurs muziekvideoclip had gevonden. Hij duurt dan ook letterlijk 24 uur!



Pharrel Williams had afgelopen zomer een grote hit met Robin Thicke en daarvoor kende ik hem zelf ook niet. Hoewel hij niet een heel grote rol heeft in dat liedje, hoor je daar al dat hij echt een lekkere stem heeft. 
Dit liedje heeft ook zo'n lekkere beat en hij maakt je supervrolijk (zoals de titel al belooft!).

Het idee van de video vind ik hartstikke origineel en creatief. Ik denk zelf niet dat ik eraan toe kom om de 24 uur uit te kijken (het liedje wordt daarin maar liefst 360 keer afgespeeld!), maar een paar stukjes kan best. Op de site 24hoursofhappy.com kan je de video kijken. Hij springt meteen naar de tijd waarop je de website opent. 
Ook een leuk weetje: in de clips komen naast Pharrell zelf onder andere Miranda Cosgrove, Steve Carell en Jamie Foxx voorbij. Ze dansen allemaal voor de camera langs en zingen vrolijk mee.
All in all, vind ik het een heel geslaagd idee en ook goed uitgewerkt!

Liefs,
x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten