zondag 22 december 2013

Alex & Sierra!


Iedereen kent het inmiddels wel: de talentshow en afvalrace over wie het beste kan zingen en optreden. Idols, X Factor, Popstars en zo zijn er nog wel een paar. Inmiddels vind ik persoonlijk dat het 'recept' een beetje boel is uitgemolken, maar soms stuit ik - door mijn YouTube verslaving - op een filmpje van een act die ik hartstikke leuk of mooi vind.
Zo vond ik ook Alex & Sierra, die meededen aan X Factor USA. Alex & Sierra zijn een koppel dat hun droom najaagt om muziek te maken. Omdat ze een koppel zijn zou je kunnen denken dat ze cheesy of gemaakt overkomen, maar het tegendeel is het geval. Ik vind ze juist heel lief samen en ze zijn gewoon helemaal gek op elkaar. En daarnaast kunnen ze ook nog eens prachtig zingen! Ik heb hieronder een paar van mijn favoriete optredens van hen gezet.


Dit was hun auditie. Sierra was heel zenuwachtig, maar voor de rest ging het prima!

Een klassieker van Grease: echt superschattig!

Ze hebben al in interviews gezegd dat ze ongelofelijke fans zijn van Ed Sheeran's muziek. Ik vind zijn muziek ook heel goed bij hen passen. Ik vind dit duet echt prachtig.

Naast het feit dat dit een prachtnummer is, vind ik hun stemmen hier het mooist uitkomen. Dit is hands down mijn favoriete.

En *tromgeroffel* ze hebben dit seizoen ook gewonnen! Echt een supermooi moment als Sierra Alex helpt als hij moet huilen. Ze hebben dit nummer ook al eerder gezongen, dus die kan je ook zoeken. Die versie is wel wat mooier.

Dit was mijn fan-girl momentje, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen (en kijken)! En ik ga deze twee zeker volgen als ze een album uitbrengen.

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten