zondag 15 december 2013

Vliegangst

Vliegangst - ik heb het eigenlijk nooit begrepen. Ik vind vliegen zoiets magisch en ongelofelijks, elke keer dat ik vlieg zit ik weer met open mond uit het raam te staren. Ik geniet er echt van.
Bron: weheartit

Ik vlieg niet heel vaak, hoewel de laatste jaren wel vaker, maar ik kan me er dus echt op verheugen. Ik ben dit weekend naar Londen gevlogen en weer terug, dus het gevoel zit weer vers in mijn geheugen. Ik vind vooral het steigen en landen echt superleuk. Hoe je van de grond loslaat en dan de wereld onder je kleiner ziet worden, is prachtig in mijn ogen. Net Madurodam.

Een paar geleden ben ik naar Washington D.C. gevlogen en toen vloog ik terug over New York in het donker. Ik kon Manhattan en de Brooklyn Bridge meteen onderscheiden en dat gevoel dat ik toen kreeg - wauw. Echt iets om nooit te vergeten! Helaas heb ik er trouwens geen (goede) foto's van.

Als laatste heb ik vandaag op mijn terugvlucht nog een paar prachtige foto's van zonsondergang gemaakt. Ik zat wel dichtbij de vleugel, maar ja. Hier zijn er een paar:




Zoals je ziet: echt heel mooi! Het wolkendek eronder ziet er altijd zo aanlokkelijk zacht uit, vind je niet?!

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten