zondag 15 december 2013

Picca diary: Tripje naar Londen

Yaay, ik ben een weekendje naar Londen geweest! Ik was in Londen met mijn moeder, dus het was grotendeels een city tripje (we gingen niet puur om het shoppen dus). Vandaag heb ik een verslag voor jullie :)

Vlak voordat ik wegging, maakte ik nog een foto van mijn blije hoofd :)


De make-up selectie van Lancôme op Schiphol! Moest me even inhouden..

We kwamen om een uur of acht in het hotel aan en dit was ons eten. Ik was begonnen, dus sorry voor de halve maaltijd! (Dit was een hamburger, by the way!) Later zijn we nog naar de Tower Bridge geweest.

De tweede dag gingen we langs heel verschillende dingen, waaronder het Londen Eye, House of Parliament en de Big Ben. Echt supermooi om te zien, hoewel het weer niet echt yippie-yay was.

Ice-Tea in een schattig cafétje!

Ik moet dit waarschijnlijk even uitleggen. Dit was in de Harrods, op de speelgoedafdeling. Aangezien ik een ontzettende Harry Potter fan ben, stond ik echt te kwijlen om de toverstokken van al mijn favoriete tovenaars te zien. Ja. Don't judge.

's Avonds een hele zak Skittles opgegeten. Haha, oeps.

Op de laatste nog naar Buckingham Palace geweest, daarna Hyde Park en vervolgens Oxford Street(!). Allemaal gelopen overigens. Het was zo ontzettend druk in de Oxford Street dat ik ben vergeten daar ook foto's te maken. Dus, totzover mijn tripje naar Londen!

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten