maandag 31 maart 2014

Als ik de loterij zou winnen, zou ik...

Dagdromen - we doen het allemaal wel. Soms over dingen die in je nabije toekomst liggen, soms over dingen niet never-te-nimmer zullen gebeuren. Ik betrap mezelf vaak op de tweede categorie. Zo denk ik na over films, boeken, plekken waar ik nooit ben geweest etc. etc. Af en toe denk ik er wel eens aan hoe mijn leventje eruit zou zien als ik rijk zou zijn. En dan niet zoals ik dat nu ben (want let's face it: slecht hebben het in Nederland bij verre na niet), maar echt stinkend rijk. Dat ze je kunnen ruiken tot in Berlijn. Bij wijze van natuurlijk.

Ik ga vandaag een lijstje maken van dingen die ik zou doen als ik bijvoorbeeld de loterij zou winnen. Hieeeerrrr komen ze:

Big ass huis kopen
Ja. Misschien voordehandliggend, maar hé; ik wil ook een zwembad en een jacuzzi en 7 auto's in m'n privégarage. Gewoon, omdat het kan (en dit mijn dagdroom is).

Wereldreis maken
Sorry dat ik zo cliché ben, maar ik wil echt graag onze planeet ondersteboven keren en alles goed bekijken. En daar hoort overigens de Noordpool ook bij. 

Privé-bibliotheek
Dit zou je bij mijn eerste punt kunnen noemen, maar ik hou zo van boeken, dat dit zijn eigen puntje wordt. Stel je voor: een 4 meter hoge kamer met aan alle kanten boeken. En een trap zodat je elk boek goed kan bereiken. 

Iemands leven veranderen
Ik wil dit sowieso nog heel graag doen - ik denk alleen dat dit makkelijker is als je veel geld hebt. Ik bedoel hiermee namelijk iemands leven ingrijpend veranderen. Zoals waterputten bouwen of onderwijs verzorgen in ontwikkelingslanden. Fantastisch lijkt me dat.

Forever21 leegkopen
Oké, ja sorry, kon het niet laten.

Love
shar

Bron foto's: WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten