vrijdag 21 maart 2014

Druk, druk en nog eens druk (en Blake Lively)

Zoals je al aan titel van deze post kan zien, heb ik het druk (gehad). De afgelopen anderhalve week had ik toetsweek, waarin ik praktisch complete examens voorgeschoteld kreeg. Dit vergt natuurlijk wel wat voorbereidingstijd. Dus vandaar dat ik de afgelopen week mijn blog compleet heb achtergesteld.
Om het goed te maken, even deze post :) 

Afgelopen weken heb ik een nogal op het stalkerige af fascinatie ontwikkeld over Blake Lively. Het is serieus eng. En dan heb ik het vooral over haar kledingstijl en het feit dat alles haar prachtig staat. Ik ben erachter gekomen dat ze zichzelf zelfs helemaal zelf kleedt. Wauw!
Dus vandaar, een paar plaatjes.


Love (en een fijn weekend!),
Sharon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten