donderdag 27 maart 2014

FOOTD: MAC Cranberry

Een tijdje terug was ik in Amsterdam in de MAC store. Ik heb toen van alles bekeken, maar vond het eigenlijk allemaal wel heel mooi. Aangezien MAC niet het goedkoopste merk is, heb ik uiteindelijk alleen een oogschaduw gekocht: die in de kleur Cranberry.
Eigenlijk is hij - heb ik gemerkt - wat te donker voor de zomer/lente, dus ik verwacht dat ik hem de komende tijd niet veel ga gebruiken. Echter, in de winter sowieso wel weer. Dat wordt dus nog even wachten. Maar ik heb hem wel al een keerje gebruikt bij mijn ooglook. Vandaag laat ik het jullie zien.

Ik heb mijn basismake-up (foundation, concealer, wenkbrauwen) al vantevoren gedaan.

Dit is mij oog zonder enige make-up. Ik gebruik eerst de Eyeshadow Primer van de Hema.

Vervolgens heb ik heel simpel mijn crease aangezet met een bruine kleur. Dit om mijn ogen wat meer diepte te geven.

En als laatste heb ik Cranberry zelf aangebracht. En blenden maar!

Dit is het eindresultaat met de rest van mijn make-up erbij, waaronder ook een eyeliner. De ooglook is best wel heftig, dus ik besloot voor de rest niet te veel blush aan te brengen en een overheersende lipkleur te gebruiken. Voor de volgende keer denk ik dat ik Cranberry wat subtieler moet gebruiken. Naar mijn smaak was deze ietwat te donker op dit moment.

Love,
shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten