zondag 2 maart 2014

Wintersport 2014 en einde vakantie

Heey allemaal!

Ik ben net een dagje terug van vakantie en heb een geweldige week gehad! Ik was op wintersportvakantie in Italië met mijn familie, mijn nichten en vrienden van mijn ouders. Ik heb heerlijk geskied en gegeten en ben (mentaal) flink uitgerust, wat een enorm pluspunt is.
We hadden met z'n viertjes privéles van een skileraar en hoewel die man niet om ons kon lachen, hebben wij dat absoluut wel gedaan. Bijvoorbeeld om mijn actie om de complete skilift stil te leggen, omdat ik dwars dóór de skilift heenging in plaats van eventjes op mijn beurt te wachten. Ja. Dus.
Ik moet wel echt zeggen dat ik flink te veel heb gegeten. Er was geen M&M, geen bord pasta of pizza voor me veilig. Maar ik heb wel de hele week gesport. Dus de schade valt mee (hoop ik).

Dan is het nu alweer het einde van mijn laatste voorjaarsvakantie ooit(!), ervan uitgaande dat ik slaag, natuurlijk. Ik heb nog iets meer dan drie weekjes les en dan is het voorbij. Op dit moment voel ik daar alleen maar blijdschap en opluchting bij, maar ik ben bang dat het over een paar weken wel eens om kan slaan naar gemis. Het vertrouwde zal ook wegvallen en ik weet niet hoe ik dat zal gaan handlen.
Maar nu eerst: mijn toetsweek. Eentje met veel complete examens en moeilijke toetsen, dus ik hoop dat het me lukt allemaal. Wish me luck!

Love,
shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten