zaterdag 1 februari 2014

Favoriete Nederlandse beautybloggers

Vandaag heb ik een lijstje voor jullie - willekeurige volgorde! - van mijn favoriete Nederlandse beautybloggers. Ik volg de meeste al een tijdje en wellicht ken je er al een paar, ik vond het toch wel leuk om ze op een rijtje te zetten. Bij deze!
Vera Camilla van veracamilla.nl

Vera is een leuk, spontaan meisje dat vooral blogt over beauty, beauty en nog eens beauty. Ik ben ook zo jaloers op haar huisje!

Teske de Schepper van teskuh.nl

Teske is de eerste beautyblogger die ik vond en meteen vond ik ook al leuk. Ze heeft een leuk, afwisselend blog en daarnaast is ze niet bang om gek te doen.

Mascha Feoktistova van beautygloss.nl

Mascha is zeker weten de grootste beautyblogger van Nederland en ook absoluut een van de beste. Ze schrijft veel over beauty, over haar opleiding bij B-Academy, maar ook veel persoonlijke berichten.

Diana Leeflang van d-is-for-dazzle.blogspot.nl

Diana is superleuk en spontaan meisje dat in een vrij korte tijd toch een redelijk groot aantal volgers achter zich heeft gekregen (zo, dat was een zin). Ze schrijft over zowel beauty, als over persoonlijkere dingen, maar ook maakt ze hele leuke filmpjes op YouTube.

Zo, ik laat het hierbij. Natuurlijk was dit niet iedereen en heb ik ook nog andere favoriete, maar deze bloggers maken me toch wel heel blij. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en neem vooral een kijkje op elk van hun sites!

Liefs,
x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten