zondag 16 februari 2014

Ellie Goulding concert


Afgelopen zaterdag ben ik naar mijn eerste concert ooit geweest; naar die van Ellie Goulding. En ik kan je verzekeren: ik heb ervan genoten! Ik word niet zo heel snel heel erg van iemand (meestal ben ik voor een verslaafd aan een album tot ik er ziek van word), maar Ellie Goulding komt er toch wel redelijk in de buurt.

De meeste mensen kennen haar waarschijnlijk wel van I need your love of Burn, maar naast pop/dancy liedjes maakt ze ook rustigere nummers. En laat ik die ook hartstikke mooi vinden. The Writer is één van die liedjes en tot mijn grote genoegen heeft ze die ook gezongen! Dit is het eerste liedje wat ik van haar hoorde.


Het concert zelf was ook echt leuk. We hebben (ik was met twee vriendinnen gegaan) wel een uur in de rij gestaan en hoewel dat niet vreselijk lang is: het was KOUD. Met hoofdletters en wel.
Ik vond haar heel goed zingen en ook knap dat ze in het rond kan springen en zingen tegelijk!
Ik ben absoluut helemaal uit mijn dak gegaan, heb veel gedanst en keihard meegeschreeuwd.


Het was bij elkaar een hele gave ervaring. Het enige minpuntje vond ik dat de setlist op de site van de Heineken Music Hall niet klopte. Ik kende haar eerste album minder en daar zong ze ook nog wel een aantal liedjes van. Als ik dat had geweten, had ik dat album ook nog even opgezet!

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten