zondag 9 februari 2014

Rimmel: Lasting Finish by Katie Lipstick review


Ik was op zoek naar een nieuwe, klassieke (betaalbare) rode lipkleur. Ik stuitte op deze lipstick van Rimmel, uit de nieuwe collectie van de lijn van Kate Moss. Vandaag heb een review voor jullie!


Ik vind het zelf altijd handiger om een lipliner te gebruiken, omdat ik anders heel erg ga knoeien met een lipstick. Ik heb vandaag de lipliner van Flormar gebruikt, die ik een paar maanden terug in de Flormar in Amsterdam kocht. (Onderaan dit artikel vind je de precieze informatie.) Ik heb deze liner eerst even geswatcht.



Zoals je ziet zit er ontzettend veel pigment in deze lipliner. Hij is lekker creamy en is ook goed in gebruik (zoals je later zal zien). Hij is ook waterproof en hoewel ik daar normaal niet veel aandacht aan besteed, werkt dat aspect van deze liner ook absoluut. Ik kreeg hem er met alleen water niet af!

Dan over naar het testen!



Dit zijn mijn lippen met enkel lipbalsem erop.



En dit zijn ze met de Flormar lipliner. Hij is heel duidelijk aanwezig en brengt makkelijk aan.

Dan naar het echte werk: de lipstick zelf. Hieronder heb ik een swatch gemaakt.



Zoals je ziet is de lipstick ook creamy (hoewel niet zo erg als de lipliner) en brengt hij egaal aan. Tot zover ben ik tevreden.



En dit is het eindresultaat! (Oef, wat ben ik wit!) De lipstick brengt egaal aan en heeft een mooie glans. Gelukkig is hij niet korrelig en heeft hij inderdaad een mooie 'finish', zoals de naam al doet verwachten. Helaas heb ik na een dagje dragen wel gemerkt dat hij snel wegvaagt. Hij is dus niet long-lasting en dit vind ik wel vervelend, ook al belooft hij dat nergens wel te zijn.
Daarnaast vind ik dat de lipstick mijn lippen ook erg uitdroogt en dat vind ik toch wel het grootste minpunt. Hoewel hij dus vrij creamy leek bij het swatchen, moest ik toen ik thuiskwam mijn lipstick eraf halen en hoognodig ook verzorgen!

Eindoordeel: 7

x shar


Producten gebruikt (voor lippen):
- Flormar Waterproof Lipliner no. 233
- Lasting Finish by Kate Lipstick no. 111 (Kiss Of Life)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten