zaterdag 11 januari 2014

I like nice people

Ik vind aardige mensen leuk. State the obvious, zou je kunnen zeggen, maar weinig mensen zijn gewoon écht aardig omdat ze aardig zijn.



Volgens mij heb ik zoiets al eens eerder verteld, maar ik kan me er echt aan ergeren als ik bijvoorbeeld in de sportschool compleet door iemand word genegeerd. Een glimlachje of iemand een fijne dag wensen moet toch kunnen?!

Daarnaast - wat hier een beetje in het verlengde van ligt - vind ik spontane, random gesprekjes met random mensen juist hartstikke leuk. Al is het een oud vrouwtje wat me aanspreekt in de rij voor de kassa, vind ik het gewoon zo gezellig. En dan maakt het even niet uit wie je bent, wie je net hebt boos gemaakt, of waarom je een uur geleden nog zat te huilen. Je bent gewoon aardig en die andere persoon ook.

Dus, wees eens lief ;)

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten