dinsdag 14 januari 2014

Golden Globes fashion

Het awardseason in Hollywood is weer begonnen en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het nooit op de voet volg en het me niet interesseert. Integendeel zelfs. Ik vind het altijd fantastisch om de reacties van de winnaars en winnaressen te zien, hoewel ik niet altijd zeker weet hoeveel ervan gespeeld. Leonardo DiCaprio's zogenaamde acceptance speech vond ik vooral leuk om te zien.

Wat het awardseason ook altijd met zich mee brengt, zijn modieuze jurken. Ik ga met jullie vandaag door mijn favorieten van de Golden Globes.


Winnares van Best Actress: Cate Blanchett met een naar mijn mening prachtige jurk.

Sarah Hyland met een vrij simpele koraalroze jurk. Leuk detail: haar oogmake-up was minimaal, terwijl haar wenkbrauwen juist ontzettend aangezet waren.

Taylor Swift's jurk was een van mijn favorieten. De kleur, het teveel aan stof - supermooi!

Jennifer Lawrence' jurk vond ik ook mooi, hoewel niet heel speciaal. Ik vond hem nog wel het noemen waardig, ook omdat Jennifer opnieuw een Golden Globe mee naar huis nam.

Reese Witherspoone: simpel model maar prachtkleur!

Wauw. Amy Adam's jurk vond ik adembenemend. 

Dit was toch wel mijn favoriete. Emma Watson's jurk was gewaagd en de kleur was opnieuw supermooi. Ze ziet er vrij simpel uit voor de rest, maar de open rug is toch wel de pracht en praal van deze outfit.

Over het algemeen kan ik zeggen dat er heel veel koraalkleuren zijn gedragen en niet ten onrechte, want het zijn sprankelende, frisse en toch warme kleuren. Daarnaast zijn de ontwerpen en de rest van de accessoires en make-up minimaal.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Liefs,
x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten