zondag 13 april 2014

Outfits of the week

Heey!
Zoals meestal heb ik deze week ook kleren gedragen en omdat ik de laatste tijd het steeds leuker begin te vinden om veel bezig te zijn met mode en stijl, zijn hier twee outfits waar ik toch best een beetje trots op ben. Zo, lange eerste zin.

Dit is de eerste. Ik heb een korte high-waisted shorts besteld bij de Forever21 en ik vind deze heel makkelijk combineren. Bovendien komt mijn figuur hier beter uit (al zeg ik zelf). Ik heb hem gecombineerd met een felroze blouse van H&M. Voor de rest draag ik een panty en simpele ballerina's.

Ik zie nu pas hoe slecht de foto's van de outfit zijn geworden. Sorry voor mijn hoofd! Ik heb hier wederom mijn Forever21 broekje aan en een tribal-print shirt van H&M. Ik had hier nog sokken aan, maar ik heb er grijze All-Stars onder gedragen deze dag.

Ik hoop dat dit leuk was om te bekijken!
Love,
shar





Geen opmerkingen:

Een reactie posten