woensdag 30 oktober 2013

Herfst.



Herfst. We moeten er nu toch echt aan geloven: de zomer van dit jaar is voorbij en de herfst is in volle gang. Bomen verliezen weer hun blaadjes, en voor wie zoals ik elke dag naar school fietst, weet dat het ook elke ochtend standaard regent of in ieder geval hard waait. Blegh.



Ik ben een echt zomermens. Ik ben een koukleum, dus ik heb het chronisch koud in de maanden september t/m april. Ik hou van de warme dagen, zodat ik een excuus heb om niets te doen en een boek te lezen in de zon. Heerlijk.

Gelukkig brengen deze maandjes toch soort van een sfeer met zich mee. Het is namelijk echt tijd voor thee, warmere kleuren en alweer bijna voor de kerstboom. En wanneer ik niet naar buiten hoef en ik in mijn bedje lig, vind ik het stiekem heel erg leuk om naar de keiharde wind en de regen te luisteren. 

x shar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten